Riba i Claret ofereixen les seves improvisacions en el cicle ONCA Bàsic

El duo integrat per Jordi Claret i Landry Riba, violoncel i baix, tots dos elèctrics, han ofert aquest diumenge 5 d’agost el concert Improvisació musical a l’església romànica de Sant Cristòfol d’Anyós. Ha estat una proposta (emmarcada en el cicle ONCA Bàsic), molt poc convencional, molt marcada pels efectes, els loops i la improvisació.

Els músics juguen “amb el fet visual” i gràcies a aquesta complicitat a l’escenari van improvisant. La voluntat és la d’oferir al públic una música que no el deixi “indiferent” i que serveixi per “remoure consciències”, tal com ha explicat Claret. L’església s’ha omplert per assistir al concert que servia per presentar el disc Eklectic que aquests dies Riba i Claret estan presentant.

L’ONCA Bàsic (impulsat per la Fundació ONCA, integrada pel Govern i la Fundació Crèdit Andorrà) és un cicle d’actuacions de petit format que tenen lloc en espais emblemàtics del país al llarg de l’estiu.