Nou taller creatiu de la Fundació ONCA per explotar les possibilitats de la música

La Fundació ONCA, emparada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, ha donat aquest divendres el tret de sortida a un nou taller creatiu de la temporada 2019, titulat Taller de música compartida, a càrrec d’Anna Vega. Aquest divendres la proposta s’adreça als professionals i dissabte a famílies i infants.

En la formació que es desenvolupa aquest divendres hi prenen part una quinzena de professionals que treballen amb persones amb diversitat funcional, gent gran o infants i va encaminada a què puguin tenir al seu abast “recursos, estratègies i jocs amb música que puguin aplicar a les sessions” que fan amb aquests col·lectius, segons Vega.

Es tracta, en definitiva, de “captar l’atenció” del col·lectiu amb el qual es treballi i que la música vagi “donant peu” a les diferents activitats que es plantegen, tal com assenyala la pedagoga musical. Aquesta metodologia pot servir als professionals per abordar aspectes com la cohesió de grup, el benestar, en definitiva, “aconseguir coses positives”, per exemple a nivell conductual o d’aprenentatge en el cas dels nadons. “Som éssers musicals” i la música ens pot acompanyar en els processos vitals, conclou.

El taller per a famílies, obert per a nadons que no caminen, es durà a terme dissabte 25 de maig, de 10 a 10.50 h, o bé de 16 a 16.50 h. Els tallers per a nadons/infants que caminen, seran d’11.15 a 12.15 h, o bé de 17.15 a 18.15 h.