L’Escena Nacional d’Andorra presenta una nova funció d’’Aniversari’ que ve acompanyada d’una xerrada sobre la vida professional en el món del teatre i l’ofici d’actor

Aniversari és un dels projectes impulsats per l’Escena Nacional d’Andorra que es va estrenar el passat 12 d’octubre del 2017 a l’Auditori Claror de Sant Julià de Lòria dins la 51a Temporada de Teatre. En aquesta ocasió l’obra ve precedida d’una xerrada que pretén apropar el món del teatre professional a través de les vivències i experiències dels actors d’Aniversari que estan treballant a Catalunya. El patronat de la Fundació ENA el formen el Govern, el comú de la Massana i la Fundació Crèdit Andorrà.

XERRADA

La vida professional en el món del teatre

6 de desembre a les 19.30 hores a L’Animal Escola de Teatre

L’acte estarà protagonitzat pels actors d’Aniversari que estan en actiu a Barcelona, Pep Sobrevals, Sílvia Forns i Oriol Guillem, i tractarà sobre la vida professional en el món del teatre, l’ofici d’actor, experiències i anècdotes, etcètera

La xerrada es gratuïta.

ANIVERSARI

7 de desembre a les 21.30 hores al teatre de les Fontetes de la Massana

És una obra de teatre de text inèdit, adreçada a majors de 16 anys, escrita i dirigida per Juanma Casero i que compta amb Irina Robles en l’ajudantia de direcció.

El repartiment, amb molta presència andorrana, i l’equip està composat per:

Repartiment:

Pare: Pere Tomas

Fill Petit: Oriol Guillem

Mare: Mònica García

Fill Gran: Josep Sobrevals

Germana: Silvia Forns

Dona: Irina Robles

Fitxa artística:

Escenografia i attrezzo: Olga Areny i Juanma Casero

Il·luminació: Immaculada Calvo i M. Ortiz

Vestuari: Anna Mangot

Tècnic d’il·luminació: Jan Tomas

Assessor lingüista: Joan Sans

Sinopsi:

Una família es reuneix per celebrar un aniversari especial. El transcurs de l’any que ha passat genera noves relacions i inquietuds, i revifen les malenconies i enyorances transitades. El temps transcorregut no ha fet efecte en les vides dels membres d’aquesta família que es reuneix, o almenys és el que ells senten: res passa quan tot passa.