L’Escena Nacional d’Andorra informa que ja estan a la venda les entrades d’’Alba (o el jardí de les delícies)’

L’Escena Nacional d’Andorra (ENA) informa que ja estan a la venda les entrades del proper espectacle Alba (o el jardí de les delícies) que s’estrenarà el dimecres 30 de gener, a les 21.30 h, a l’Auditori Claror del Centre cultural i de congressos lauredià. Un thriller de ciència ficció protagonitzat per Montse Guallar, Lluís Marco i l’andorrana Claudia Riera que està coproduït per Atrium, l’Escena Nacional d’Andorra, el Teatre Nacional de Catalunya i Temporada Alta 2018.

Equip artístic
Autor: Marc Artigau
Direcció: Raimon Molins
Ajudant de direcció: Alfons Casal
Escenografia: Emilio Valenzuela
Vestuari: Gloria Viguer
Il∙luminació: David Bofarull
Audiovisuals: Joan Rodon
So: Jordi Bonet
Caracterització: Núria Nunell
Disseny gràfic: Artimaña
Assessorament de moviment: Claudia Manini
Producció executiva: Júlia Simó Puyo
Cap tècnic: Rubén Taltavull
Comunicació i programació: Patricia Mendoza

Sinopsi

La realitat virtual ens aïlla de la realitat física? Les relacions són alguna cosa que neix, creix i madura en el nostre cap? Els processos d’enamorament s’activen en absència de l’objecte o la persona estimada? Amb aquesta història de robots que ofereixen companyia a les soledats humanes, el dramaturg Marc Artigau reflexiona sobre les noves maneres de relacionar‐se i de gestionar la situació –de vegades aïllada– de l’individu en la societat. Com funcionen els mecanismes de l’amor, l’amistat, la família i la fe en la societat que estem construint?

Venda de localitats
Per internet a: www.santjulia.ad/entrades
A Sant Julià de Lòria
Centre cultural i de congressos lauredià ∙ Plaça de la Germandat, 4‐5‐6 , Tel.: 744 044

A la taquilla de l’espai d’actuació des d’una hora abans de l’inici de l’espectacle.