La Fundació ONCA, juntament amb la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell participen, per segona vegada, a una màster classe organitzada per la Fundación Grupo SIFU

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, informa que la Fundación Grupo SIFU (https://www.fundaciongruposifu.org/fundacion) ofereix, per segona vegada, la possibilitat que col·lectius vinculats a la Fundació ONCA participin en una de les màster classes organitzades amb músics de renom.

En aquesta ocasió, Toni Mateos (https://www.tonimateos.com/), bateria habitual d’artistes com Juanes, Alejandro Sanz, Joaquín Sabina, Miguel Ríos, Miguel Bosé, Ana Torroja, Bisbal i Malú, entre altres, i músic de programes televisius com Operación Triunfo, La Voz o Tu cara me suena, serà l’encarregat de realitzar la sessió en línia.

La Fundació ONCA hi participarà juntament amb usuaris de la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, amb els què des del 2015 comparteixen treballs d’art comunitari i cultura inclusiva. L’activitat tindrà lloc el dilluns 25 de gener, a les 18.30 h, a les instal·lacions de la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell. Hi participaran dos grups de Xeridell en dos espais diferents de l’escola. Cada grup comptarà amb 4 participants i una persona acompanyant de suport.

D’altra banda, la Fundació ONCA també ha convidat a participar-hi a l’Espai de Música Moderna i a l’Escola de Música de les Valls del Nord, dos centres d’ensenyament vinculats estretament a la música pop-rock. Els alumnes i professors interessats intervindran de forma activa des de les instal·lacions de cada centre musical.

Joan Hernández, coordinador del programa destinat a les persones de la Fundació ONCA, comenta que “L’Oriol Saña, responsable artístic de la FUNDACIÓN Grupo SIFU, i músic vinculat a la Fundació ONCA, ens ha fet arribar aquesta segona invitació que hem acollit de forma molt positiva, després del bon funcionament de la primera màster classe realitzada el passat 2 de desembre. Per a la Fundació ONCA és un honor participar-hi, ja que dona projecció a la tasca de fer arribar la música a totes les persones del Principat i és una manera de promoure la participació comunitària en projectes transfronterers”.

La Fundación Grupo SIFU és una entitat sense ànim de lucre amb més de deu anys de trajectòria. Neix de l’experiència en inserció social laboral del Grupo SIFU, com a Centre Especial de Treball. La Fundació té com a objectiu promoure i fomentar la integració social i la inserció laboral de les persones amb discapacitat i amb dificultats especials per a la inserció.

L’activitat seguirà tots els protocols COVID estipulats des del Ministeri de Salut.