La Fundació ONCA juntament amb la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, participen a una màster classe del músic David Palau, organitzada pel GRUPO SIFU

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, informa que el GRUPO SIFU (https://www.gruposifu.com), empresa especialitzada en promoure la integració al mercat laboral de persones amb discapacitat funcional, ha convidat a l’entitat andorrana, a participar de la màster classe del reconegut músic, David Palau, amb motiu dels actes organitzats durant la setmana per celebrar el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

David Palau (https://www.davidpalau.com/), guitarrista i compositor que ha treballat amb Alejandro Sanz, David Bisbal, Miguel Bosé o Joaquín Sabina, entre d’altres, serà l’encarregat d’ impartir la màster classe online per compartir amb tots els assistents, els seus coneixements i experiències.

En aquesta ocasió, la Fundació ONCA participarà juntament amb usuaris de la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, amb les què des del 2015 comparteixen treballs d’art comunitari i cultura inclusiva. L’activitat es durà a terme el dimecres 2 de desembre, a les 18 h, a les instal·lacions de la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell. Hi participaran dos grups en dos espais diferents de l’escola especialitzada. Un grup comptarà amb 3 participants i una acompanyant de suport, i el segon, estarà format per 4 persones participants i una acompanyant.

Joan Hernández, coordinador del programa destinat a les persones de la Fundació ONCA i participant de la màster classe, comenta que “L’Oriol Saña, responsable artístic del GRUPO SIFU, i músic vinculat a la Fundació ONCA a través de tallers formatius, ens va fer arribar la invitació. Coneixedor del nostre programa destinat a les persones, Saña va creure interessant contactar amb la Fundació ONCA per gestionar la participació andorrana en aquest esdeveniment. Per a nosaltres ha estat un honor ja que dona projecció a la tasca iniciada des de fa més de cinc anys, per fer arribar la música a totes les persones del Principat”.

Al mes de febrer d’enguany, un equip de tres persones de la Fundació ONCA, va assistir a la Gala + IN del GRUPO SIFU (https://www.fundaciongruposifu.org/gala). L’espectacle dissenyat i dirigit per l’Oriol Saña, va comptar també amb la participació del músic andorrà, Toni Fernández, i es va dur a terme al Liceu de Barcelona. David Palau, va ser un dels músics convidats a acompanyar els artistes en escena.

L’activitat seguirà tots els protocols COVID estipulats des del Ministeri de Salut.