La Fundació ONCA continua amb el cicle ON-CARRER i el cicle Engordany a duo

La Fundació ONCA continua amb el cicle ON-CARRER i el cicle Engordany a duo

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua el cicle ON-CARRER i el cicle Engordany a duo, els dies 11, 12 i 13 d’agost, amb quatre actuacions.

El cicle ON-CARRER continua a la parròquia de Canillo amb tres actuacions. Jordi Claret, Ricky Vuelcom DJ i Happy Go Lucky, tocaran respectivament, el dimarts 11 d’agost a la Placeta del Pui, el dimecres 12 d’agost al Parc de davant de l’església del Tarter i el dijous 13 d’agost a la Plaça del Prat del Riu. Totes les actuacions seran a les 20 h. El cicle compta amb la col·laboració del Comú de Canillo.

El dimecres 12 d’agost, a les 19 h, el cicle Engordany a duo, continua amb el Duo Font Bartumeu format per David Font (guitarra) i Carolina Bartumeu (violoncel), que interpretarà el programa Racons del Mediterrani. És imprescindible fer reserva de plaça a l’Oficina de Turisme d’Escaldes-Engordany (tel.: 890 881 – oficinaturisme@e-e.ad).

27a Temporada Fundació ONCA

CICLE ON-CARRER

Dimarts 11 d’agost de 2020, a les 20 h

Placeta del Pui

JORDI CLARET SOLO

Jordi Claret (violoncel)

Jordi Claret posa el toc clàssic al cicle ON-CARRER, amb la interpretació de la Suite núm. 1 de Bach.  Una proposta intimista per viure en una placeta d’un dels barris antics més acollidors del Principat.

Dimecres 12 d’agost de 2020, a les 20 h

Parc davant església del Tarter

Richy Vuelcom DJ

“Richy Vuelcom” és dj i productor del país des de fa més de 20 anys. Ha actuat en quasi tots els espais del país, com els locals, i les discoteques, les festes majors, les terrasses, als museus, i a inauguracions entre altres. Farà sessions de música electrònica en un entorn i horari poc habitual per apropar aquest música al públic en general.

Dijous 13 d’agost de 2020, a les 20 h

Plaça del Prat del riu

HAPPY GO LUCKY

Eva Gómez (veu i guitarra)

Charles Alsina (teclat)

El duet piano-veu «Happy go lucky » us proposa un viatge musical a través dels estàndards del jazz, des dels anys ’30 fins als hits d’avui.

Interpreten versions dels mítics Ray Charles, B.B King, Louis Armstrong, Bill Withers…, així com temes popularitzats per les dives del jazz vocal : Ella Fitzgerald, Billie Holliday, Etta James i altres més actuals com els de Amy Winehouse, Alicia Keys o Gnarls Barkley.

CICLE ENGORDANY A DUO

Dimecres 12 d’agost, a les 19 h, a la placeta d’Engordany

Duo Font Bartumeu

David Font, guitarra