La Fundació ONCA continua amb el cicle ON-CARRER i comença la seva col·laboració amb el nou cicle ENGORDANY A DUO

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua amb el cicle ON-CARRER, que tindrà lloc els dies 23 i 24 de juliol i inicia  la col·laboració amb el cicle ENGORDANY A DUO, el dimecres 22 de juliol.

El cicle ON-CARRER continua a la parròquia d’Andorra la Vella amb cinc actuacions del Duo Mozart, format per Francesc Planella (violí) i Elias Porter (viola), i el Duo de violins, format per Àlex Arajol i Francesc Planella (violins). Les actuacions tindran lloc el dijous 23 de juliol, a les 12 h i a les 17 h, a la plaça del Poble, respectivament.

El divendres 24 de juliol, a les 19 h, serà el torn de Blue Note, Guillem Tudó (veu i saxo) i Teresina Serra (teclat), B-Sharp, format per Cynthia Lim (veu), Alex Bagaria (guitarra) i Elias Porter (violí), i l’Era, format per David Font Bernet (guitarra clàssica i ambientació sonora), Emma Riba Santuré (dansa) i Xavier Pérez Torrent (dansa i narració), que actuaran a l’avinguda Meritxell, 92, al Barri Antic, i a l’Antiga caserna de bombers d’Andorra la Vella, respectivament. El cicle compta amb la col·laboració del Comú d’Andorra la Vella.

El dimecres 22 de juliol, a les 19 h, comença el nou cicle, ENGORDANY A DUO impulsat pel Comú d’Escaldes-Engordany amb Guitar Bellows, format per Pilar Planavila (acordió) i Manu Suárez de la Vega (guitarra elèctrica), que interpretarà Jazz Manouche & Nuevo tango.

En el cas de les actuacions del Cicle ENGORDANY A DUO, és imprescindible fer reserva de plaça a l’Oficina de Turisme d’Escaldes-Engordany (tel.: 890 881 – oficinaturisme@e-e.ad). Les places són limitades.

27a Temporada Fundació ONCA

CICLE ON-CARRER

Dijous 23 de juliol, a les 12 h

Barri antic

DUO MOZART

Francesc Planella (violí)

Elias Porter (viola)

Els duos de Mozart, petites grans obres del Classicisme

Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)

Allegro del duo per a violí i viola a en Sol Major, K.423 (6’30)

Michael Haydn (1737-1806)

Duo per a violí i viola en Do Major MH 355 (14’20)

Dijous 23 de juliol, a les 18 h

Plaça Guillemó

DUO DE VIOLINS

Àlex Arajol i Francesc Planella (violins)

Violins genuïns

• Boy
  • Scotland The Brave
  • Morrison’s Jig
  • Irish Stew in the Morning
  • Auld Lang Syne
  • Hava Nagila
  • Lena Malaja
  • Por una Cabeza
  • La Cucaracha

Barri Antic

B-SHARP

Cynthia Lim (veu)

Alex Bagaria (guitarra)

Elias Porter (violí)

El seu repertori es basa els estàndards del jazz, oferint un música idònia per crear un clima relaxat i distès.

Avinguda Meritxell 92

BLUE NOTE

David Font Bernet (guitarra clàssica i ambientació sonora)

Guillem Tudó (veu i saxo)

Teresina Serra (teclat)

Versions amb saxo, veu i piano dels estàndards del jazz, blues i swing més coneguts. Reviure i gaudir de records del passat amb les melodies que formen part de la nostra cultura és un dels nostres objectius.

Divendres 24 de juliol, a les 19 h

Antiga caserna de bombers d’Andorra la Vella

L’ERA

David Font Bernet (guitarra clàssica i ambientació sonora)

Emma Riba Santuré (dansa)

Xavier Pérez Torrent (dansa i narració)

Vestida de Mar

“Vestida de mar” és una peça multidisciplinària inspirada en la mort de la poeta argentina Alfonsina Storni. El suïcidi llançant-se al mar de l’eminència modernista després de la depressió que li va crear el càncer de mama inspira el tema principal de la peça: el dolor causat pel dolor sentit. Això dóna imatge a la relació de la muntanya, lluny i estàtica, amb el mar, sempre en moviment. Tot immers en un doble diàleg on també trobem el patiment del fill de l’escriptora, desconsolat per la decisió ferma i immòbil de la seva mare, com la muntanya, perseguida sense fi ni esperança pel mar.

CICLE ENGORDANY A DUO

Dimecres 22 de juliol, a les 19 h

Placeta d’Engordany

Guitar Bellows