La Fundació Crèdit Andorrà organitza una nova edició dels tallers de noves tecnologies

La Fundació Crèdit Andorrà organitza una nova edició dels tallers d’informàtica i noves tecnologies que tenen com a objectiu posar a l’abast de les persones més grans de 60 anys les noves eines que ofereixen la societat del coneixement i la digitalització. El proper dia 29 d’abril començaran les sessions per aprendre a treballar amb el telèfon mòbil i descobrir els dispositius addicionals. Aquest taller tindrà lloc els dilluns i dimecres en horari de matí (de 10 a 12 h) o tarda (de 17 a 19 h).

El dimarts 30 d’abril començaran els tallers d’informàtica. Tant el curs d’iniciació com el d’ampliació es faran els dimarts i dijous, de 17 a 19 h. El mateix dia, també s’iniciarà el taller d’estimulació de la memòria mitjançant la informàtica. Un curs on a partir de diferents aplicacions, jocs i fitxes d’exercicis, des de l’ordinador, s’estimularan capacitats cognitives com la memòria, l’atenció, la concentració i el càlcul entre altres. Aquest taller es farà els dimarts i dijous, de 10 a 12 h.

El divendres 3 de maig, de 10 a 12 h, s’iniciarà el taller de Windows 10, en el qual es coneixeran les novetats d’aquest nou sistema operatiu i les noves aplicacions per treballar contingut multimèdia. Els divendres, però en horari de tarda (de 16 a 18 h), tindran lloc els tallers de vídeo digital per aprendre a realitzar vídeos creatius i presentacions fotogràfiques professionals.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon al 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.