La Fundació Crèdit Andorrà organitza dues visites guiades per als usuaris de L’espai

La Fundació Crèdit Andorrà organitza dues noves sortides per als usuaris de L’espai. La primera serà una visita guiada a l’exposició Ramon Casas, mestre de la modernitat, una mostra retrospectiva de l’obra de l’artista que es pot veure a la sala d’exposicions Artalroc. Aquesta activitat, que tindrà lloc, el dimarts 4 de juny, a les 10.30 h, compta amb la col·laboració del Govern d’Andorra.

La segona de les sortides, consisteix en una visita guiada a Cal Pal de la Cortinada, una de les construccions més representatives de l’arquitectura tradicional andorrana. Aquesta activitat serà el dijous 6 de juny, a les 11 h, amb la col·laboració de Cal Pal. Aquestes iniciatives s’emmarquen en el programa ‘Envelliment saludable’ de la Fundació Crèdit Andorrà.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon al 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.