Exhaurides les places per al taller de percussió corporal de la Fundació ONCA amb Santi Serratosa

La Fundació ONCA, emparada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, ha exhaurit les places per al segon taller creatiu de la temporada 2018, titulat Percussió corporal, a càrrec de Santi Serratosa. Per tercer any consecutiu, el taller forma part del programa formatiu de la Fundació i enguany s’han ampliat les sessions tenint en compte el gran èxit aconseguit en les darreres edicions.

Els tallers creatius estan oberts als membres de la Jonca, als alumnes i als professors de música, i a totes les persones interessades a aprofundir els seus coneixements en matèries i tècniques musicals i artístiques.

El dijous 19 d’abril a l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella, coincidint amb la Setmana cultural, s’oferirà un taller per a l’alumnat de 8 a 11 anys (de 17.45 a 18.45 h) i una sessió dirigida als alumnes a partir de 12 anys (de 19 a 20 h). Hi assistiran un total de 60 participants.

El divendres 20 d’abril, Santi Serratosa oferirà per primer cop dues sessions a dos col·lectius del programa social de la Fundació ONCA. El grup de Xeridell de l’Escola Especialitzada Nostra Senyora de Meritxell realitzarà l’activitat de les 15 a les 15.45 h. De les 16.30 a les 18 h, serà el torn dels residents del Centre Penitenciari. El taller es durà a terme en les mateixes instal·lacions de cada col·lectiu. El mateix dia 20, els usuaris de L’espai, el centre social d’activitats i formació de la Fundació Crèdit Andorrà per a la gent gran, també tindran l’oportunitat d’assistir al taller, d’11 a 12.30 h.

El cap de setmana serà el torn del grup d’adults i professors. El dissabte 21 d’abril, de 10 a 12.30 h i de 16 a 19 h, i el diumenge 22 d’abril, de 10 a 14 h, 25 participants gaudiran de deu hores de formació a l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella.

Com a novetat, el dissabte 21 d’abril, i amb motiu de la Setmana de la creativitat del Comú d’Andorra la Vella, la Fundació ONCA oferirà un taller obert a tothom a la plaça Guillemó. L’activitat a l’aire lliure serà de 13 a 14 h.

La iniciativa té l’objectiu de treballar la creativitat i l’expressió corporal, i es vertebra en tres eixos: la senyalització (sessions pràctiques amb indicacions a temps real), la seqüenciació (exercicis i activitats sistematitzades) i la música (llenguatge d’expressió i creació).

Hi col·laboren la Fundació Anna Riera i el Comú d’Andorra la Vella.

25a Temporada de la Fundació ONCA – 2018

TALLER ‘PERCUSSIÓ CORPORAL’