octubre 03 XI Saló de la Gent Gran

El Saló de la Gent Gran d’Escaldes-Engordany arriba a l’onzena edició amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà.

Fes clik aquí per veure la programació

Més de vint expositors que es reuniran el proper dijous 3 d’octubre a la sala del Prat del Roure en una jornada plena d’activitats dirigides a la gent gran.

Per aquesta edició també s’ha previst la xerrada: “L’activitat física, un element clau per un envelliment saludable”, a càrrec del Dr. Mikel Izquierdo, catedràtic en Ciències de la Salut de la Universitat de Navarra, que tindrà lloc el dia 2 d’octubre a les 19.00 h, a la sala d’actes del Comú d’Escaldes-Engordany.

Els objectius d’aquest esdeveniment, són promoure la informació i divulgació dels diferents tipus de serveis i propostes dirigides a aquest col·lectiu, proporcionar moments lúdics i distesos per als participants del saló, millorar la qualitat de vida de la gent gran des d’una perspectiva globalitzadora i interdisciplinari i oferir un espai dinàmic i interactiu que promogui intercanvis d’experiències i bona convivència.

Paral·lelament, l’onzè Saló de la gent gran també aposta per afavorir intercanvis entre diferents entitats que treballen amb persones grans amb l’objectiu de divulgar i millorar els serveis en diferents àmbits com la salut, els esports, la cultura, l’oci, l’associacionisme i les noves tecnologies. Diverses associacions i entitats del país també oferiran a la gent gran la possibilitat de participar en diferents activitats que s’han organitzat especialment per a aquest esdeveniment. A més, també s’organitzen tallers participatius

Entrada lliure durant tota la jornada

Detalls de l'esdeveniment

Quan