octubre 23 Ordino Clàssic · Violoncel·listes de Barcelona

Violoncel·listes de Barcelona · Un concert de família

Diumenge 23 d’octubre de 2022, a les 12.30 h a l’esglèsia parroquial d’Ordino

El violoncel té el gran avantatge que, pel seu ampli registre sonor, es pot combinar amb gairebé qualsevol altre instrument. És innegable, però, que l’assemblatge pot ser total si el trobem acompanyat d’altres violoncels. I encara hi podem afegir un factor més: que els intèrprets siguin tots tres membres d’una mateixa família (pare, mare i fill) i, per tant, duguin gran part de les seves vides fent música plegats.
En aquest context, el concert que ens ocupa és força inusual, tant per la formació que l’interpreta com pel vincle entre els músics que l’integren. Violoncel·listes de Barcelona ens oferirà un programa variat, que comença al Barroc i acaba al segle XX, passant per un jove Ludwig van Beethoven, compositor que ens brinda l’obra central del concert.
En destaquem l’única peça original per a la formació, el Lament i Divertiment de Salvador Brotons, escrita a petició del grup i estrenada a Barcelona l’any 2009.

Les entrades es posaran a la venda el 5 d’octubre i es podran adquirir a la web d’Ordino Clàssic www.ordinoclassic.ad  i a l’Oficina de Turisme d’Ordino.

Detalls de l'esdeveniment

Diumenge 23 d'octubre, a les 12 hores