març 17 Vermuts musicals: Petits Cantaires Lauredians

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten la segona actuació del cicle «Vermuts musicals» que s’emmarca dins la programació d’ORDINO CLÀSSIC. El concert tindrà lloc diumenge 17 de març a la terrassa Moritz (zona de l’Hortell) del camp de neu Ordino-Arcalís, a les 13 h, i anirà a càrrec dels Petits Cantaires Lauredians dirigits per Òscar Sánchez.

Aquesta formació coral proposa un programa amb el qual els seus joves membres han après a cantar polifonia. Una bona part de les obres són d’estils molt diferents, que van des del cant gregorià fins al musical Laudemus Virginem, del Llibre Vermell de Montserrat. Interpretaran peces com Par mon outrage, de Pietro Rosati; L’oiseau sauvage, de Cecile Capomaccio,  Ensemble, de Jean-Jacques Goldman; Akai Hana (cançó tradicional japonesa); Elle est venue la nuit, basada en un conegut poema de Claude Roy; i cançons més simpàtiques i divertides, com El dimoni pelut, de Guida Sellarès, Mantusha lupamusha, de Josu Elberdin, i alguna sorpresa més. Un gresol musical que no deixarà indiferent a ningú i que demostra com els més menuts son capaços de gaudir fent música.

Amb el cicle «Vermuts musicals» els alumnes de les escoles de música d’Andorra i les corals infantils tenen l’oportunitat de demostrar el seu talent en el que serà un dels seus primers escenaris. L’objectiu és que esquiadors i visitants puguin fer el vermut acompanyats de música en directe.

El concert és gratuït i en cas de mal temps, es traslladarà a l’interior del mateix espai del camp de neu Ordino-Arcalís.

Detalls de l'esdeveniment

Quan