desembre 16 Vermuts musicals: Hugo Albino

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten la primera actuació del cicle «Vermuts musicals» que s’emmarca dins la programació d’ORDINO CLÀSSIC. El concert tindrà lloc diumenge 16 de desembre a la terrassa de la Coma del camp de neu Ordino-Arcalís, a les 13 h, i anirà a càrrec de l’intèrpret de hip hop Hugo Albino.

Hugo Albino, és un dels alumnes de la secció de cant de l’Espai de Música Moderna. El seu interès pel rap i el hip hop l’ha portat a compondre els seus propis temes i a versionar les cançons dels seus rapers preferits. Albino interpretarà una selecció de sis d’aquestes peces que penja a Internet i al canal de vídeos YouTube, amb molt d’èxit. Durant el concert estarà acompanyat a la guitarra i les bases per Oriol Vilella, i al baix per Juli Barrero.

Amb el cicle «Vermuts musicals» els alumnes de les escoles de música d’Andorra i les corals infantils tenen l’oportunitat de demostrar el seu talent en el que serà un dels seus primers escenaris. L’objectiu és que esquiadors i visitants puguin fer el vermut acompanyats de música en directe.

El concert és gratuït i en cas de mal temps, es traslladarà a l’interior del mateix espai del camp de neu Ordino-Arcalís.

Detalls de l'esdeveniment

Diumenge 16 de desembre, a les 13 hores