octubre 09 Seminari: Entrenament emocional per la construcció del benestar, bloc II (CPP 2020)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

Es combinen les explicacions amb pràctiques i dinàmiques que permetin: integrar els continguts teòrics amb vivències i experiències pràctiques, experimentar i comprendre millor què és l’educació emocional i com podem desenvolupar les competències emocionals.

El curs té una durada de 8 hores que es desenvoluparan a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:
Divendres, 9 d’octubre del 2020, de 16.00 a 20.00 h
• Dissabte, 10 d’octubre del 2020, de 9.00 a 13.00 h

Preinscripció i matrícula
Termini: fins el 2 d’octubre
Preu: L’import de la matrícula de cada bloc és de 100 euros. La Fundació Crèdit
Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat, de manera que cada alumne ha de
pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir, 80 euros.
Els estudiants de formació reglada i el personal de la Universitat d’Andorra i els
Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.
Lloc: A l’espai Preinscripció

Detalls de l'esdeveniment