novembre 10 ORDINO CLÀSSIC: 5AndCordes · Clàssics del s. XVII al s. XXI

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà, presenten la nova edició d’Ordino Clàssic, amb una proposta artística que té com a objectiu acostar a tothom la música clàssica a través d’un concepte actual i modern.

La segona cita, Clàssics del s. XVII al s. XXI, anirà a càrrec de 5AndCordes, amb David Font (guitarra), Alexandre Arajol i Elias Porter (violins), Sílvia Garcia (viola) i Carolina Bartumeu (violoncel).

Amb la peculiar formació de quintet amb guitarra, es vol apropar al públic la seva sonoritat a través de diferents estils de música i d’un viatge en el temps i en l’espai. És una formació que s’equilibra i amb la qual es generen textures sonores molt interessants.

El concert presenta una selecció d’obres ben contrastades, a través de les quals sentirem música que va des del barroc fins a compositors contemporanis. Algunes són originals per a la formació i, d’altres, són arranjaments de peces per a guitarra sola i també arranjaments d’obres pròpies per a orquestra. Totes les músiques són del sud d’Europa, concretament d’Espanya, França i Itàlia, que d’alguna manera connecten el Mediterrani de cultura llatina amb l’essència genuïna i el color de cadascuna d’elles amb el seu lloc d’origen.

El concert serà el dia 10 de novembre, a les 12 h, a l’església parroquial d’Ordino.

Les entrades per al concert es poden adquirir, a partir del dia 15 d’octubre a les 9 h, a la pàgina web d’Ordino Clàssic: www.ordinoclassic.ad i a l’Oficina de Turisme d’Ordino. Tenen un preu de 10 €.

Detalls de l'esdeveniment

Diumenge 10 de novembre, a les 12 hores