gener 12 Música a la tassa: Orquestra de l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten la segona actuació del cicle «Música a la tassa» que s’emmarca dins la programació d’ORDINO CLÀSSIC. El concert tindrà lloc dissabte 12 de gener, als Apartaments Annapurna d’Ansalonga, a les 18 h, i anirà a càrrec de l’Orquestra de l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella, dirigida pel concertino-director Jordi Albelda.

L’Orquestra de l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella, interpretarà set peces musicals. El recital s’iniciarà amb la Suite Old-Bachelor, de Henry Purcell, i la seguirà el primer moviment del Concert de La Menor, d’Antonio Vivaldi, amb Minerva Albelda com a solista. La tercera peça que interpretarà l’orquestra serà les Miniatures, de Wolfgang Amadeus Mozart, i tot seguit l’Andante festivo, de Jean Sibelius, la Suite del dia, d’Hilary Burgoyne, i la Suite Celta, de Joan Alfaras. El concert el tancarà el tema Amélie, de Yann Tiersen, amb Gautier Blanchard com a solista a l’acordió.

Amb el cicle «Música a la tassa» els alumnes de les escoles de música d’Andorra i les corals infantils tenen l’oportunitat de demostrar el seu talent en el que serà un dels seus primers escenaris.

El concert és gratuït i s’oferirà una tassa de xocolata calenta al públic assistent.

Detalls de l'esdeveniment

Quan