juliol 01 Concert ONCA Bàsic: “Melodies per recordar” – Saxo a Solo

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra ens  proposa, en la sisena edició del cicle ONCA Bàsic, amb motiu de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural, diumenge 1 de juliol, a les 12 h, a l’església de Sant Serni de Nagol i a les 19 h a l’església de Sant Miquel d’Engolasters, el concert titulat Melodies per recordar, a càrrec de Guillem Tudó, Saxo a Solo.

Aquest programa proposa un viatge entre les obres més representatives del blues i del jazz a través del so d’un dels instruments més emblemàtics i representatius d’aquests estils: el saxòfon.

Peces conegudes i desconegudes permetran respirar aquesta música viva, dolorosa, dolça, tendra, lenta, ràpida i emocionant, per fer vibrar les notes dels que la van escriure.

Una música que sonarà per primer cop entre les parets d’esglésies acollidores, que faran, de ben segur, gaudir al públic amb una experiència artística diferent i emocionant.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Informació i reserva prèvia obligatòria al telèfon (+376) 844 141.

Foto: Pepo Vásquez

Detalls de l'esdeveniment