juny 25 Concert Jardins de Casa de la Vall: “Aromes d’Amèrica”

La Fundació ONCA, amb la col·laboració del Consell General, organitzen el dilluns 25 de juny, a les 20.30 h, al vestíbul del Consell General d’Andorra, el tradicional Concert Jardins de Casa de la Vall sota el títol, Aromes d’Amèrica.

El violoncel és el protagonista de l’actuació. Els encarregats de fer-ho són vuit violoncels de l’ONCA, Jose Mor, Sylvie Reverdy, Manuel Martínez de Fresno, Gaëtane Duynslaeger, Jordi Claret, Mireia Planas, Daniel Claret i Àlex Olmedo, acompanyats d’una parella de ball, Mònica Vega i Pere Vilarrubla (Oblivion) i Mònica Vega i Dan Sampaio (Libertango). Interpretaran obres de Piazzolla, Gershwin i Villa-Lobos inspirades en músiques populars d’Amèrica. Ens proposen un viatge per l’Argentina, els Estats Units i el Brasil a través de melodies i ritmes de tango, blues o modinha, músiques que de ben segur que ens faran evadir de la quotidianitat.

El programa es presenta en dues parts, i a la pausa, s’oferirà una copa de cava a tots els assistents.

Venda d’entrades a www.onca.ad, a 15 € per localitat (venda anticipada) i 20 € per localitat (dia del concert).

Detalls de l'esdeveniment

Quan