novembre 10 Concert familiar: Des d’aquell dia les trompes són recargolades

La Fundació ONCA, ofereix l’últim concert familiar de la temporada 2018.

El conte musical de David Puertas, Des daquell dia les trompes són recargolades, tindrà lloc el dissabte 10 de novembre, en tres sessions, a les 11 h, a les 12 h i a les 16 h, a la sala Prat del Roure d’Escaldes-Engordany.

Enviar missatges mai no ha estat tan fàcil com ara que tenim telèfons mòbils i internet. Però fa molts i molts anys, els missatges s’enviaven a cop de trompa: tara-rííí, ta-tàà! Un dia, en va passar una de molt grossa i els trompistes van haver d’espavilar-se. Aquesta història explica, amb música d’autors com Txaikovski, Rossini o Mozart, com és que des d’aquell dia les trompes són tan recargolades.

Concert recomanat per a infants a partir de 3 anys.

Venda d’entrades, a partir del 29 d’octubre, a www.onca.ad, a 3 € per localitat (venda anticipada) i 5 € per localitat (dia del concert).

Detalls de l'esdeveniment

Dissabte 10 de novembre, a les 10 hores