novembre 24 Concert de Santa Cecília

La Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca), les escoles de música del Principat d’Andorra i el coreògraf de percussió corporal Santi Serratosa, seran els protagonistes, del tradicional Concert de Santa Cecília dirigit per Albert Gumí.

L’actuació en commemoració de la patrona de la música tindrà lloc el diumenge 24 de novembre, a les 12 h, a l’Auditori Nacional d’Andorra.

El concert es vertebrarà en dos parts diferenciades. La Jonca serà la protagonista de la primera part i a la segona part, amb la incorporació de les escoles de música del Principat, es presentaran peces de percussió corporal preparades conjuntament per Albert Gumí i Santi Serratosa.

Venda d’entrades, a partir del 4 de novembre, a www.onca.ad, a 5 € per localitat (venda anticipada) i 8 € (dia del concert).

Detalls de l'esdeveniment

Diumenge 24 de novembre, a les 12 hores