gener 01 Concert de Cap d’Any: Valsos, polques i molt més

El destacat i tradicional Concert de Cap d’Any amb l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra tancarà l’edició Ordino Clàssic.

Un any més, el director d’orquestra i compositor Francesc Prat serà l’encarregat de dirigir l’ONCA, el dimecres 1 de gener de 2020, a les 19 hores, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino.

El concert de Cap d’Any, titulat Valsos, polques i més, obrirà el programa celebrant el 250è aniversari del naixement de Beethoven amb Obertura de Les criatures de Prometeu. S’interpretaran també obres de Debussy i d’Offenbach, però sobretot se centrarà en Johann Strauss, Vals de l’emperador, op.437; Perpetuum Mobile, op. 257; Vida d’artista, op. 316, entre d’altres. Es tracta d’un programa únic que donarà peu a iniciar l’any d’una manera emocionant i divertida.

Les entrades per al concert es poden adquirir, a partir del dia 3 de desembre a les 9 h, a la pàgina web d’Ordino Clàssic: www.ordinoclassic.ad i a l’Oficina de Turisme d’Ordino. Tenen un preu de 35 € i de 25 € per les localitats del cor i algunes de laterals.

Detalls de l'esdeveniment

Dimecres 1 de gener, a les 19 hores