abril 26 Cicle ON-CARRER · Lady Scarlett

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua el cicle ON-CARRER a la parròquia d’Encamp amb Lady Scarlett, format per Laura Estiarte (veu, ukelele i guitarra), Robert Pujol (guitarra, veus) i Oscar Llauradó (contrabaix i veus). L’actuació tindrà lloc el dimarts 4 d’agost, a les 19 h, a la Plaça de Sant Miquel d’Encamp. Lady Scarlett és el format de trio del grup, The Scarlett Brotherhood. Els instruments acústics de cordes són part de la identitat del grup que, inspirats en la música tradicional d’Irlanda i del sud dels Estats Units, va decidir oferir una proposta artística única al ritme del banjo, la guitarra, la mandolina, l’harmònica, el violí, l’ukelele i el contrabaix, amb gèneres musicals com ara blues, folk, bluegrass, gòspel i country. El cicle compta amb la col·laboració del Comú d’Encamp.

04/08/2020 · 19 h

Encamp