Els usuaris de L’espai conversen amb Dallerès sobre ‘Frontera endins’

Els usuaris de L’espai conversen amb Dallerès sobre ‘Frontera endins’

Una trentena d’usuaris de L’espai, de la Fundació Crèdit Andorrà, han pogut conversar aquest dimarts, 7 de novembre, a la tarda amb l’escriptor Josep Enric Dallerès, sobre la seva novel·la Frontera endins, que enguany compleix una dècada des de la seva publicació.

Frontera endins és una crònica novel·lada que repassa el segle XX i, a través d’un personatge i una família, recorre la història d’Andorra, sobretot la seva evolució i el seu context, amb un teló de fons que travessa tota l’obra: el fenomen de la migració.

Les activitats que organitza L’espai sempre tenen molt bona acollida. Enguany se centren en la història i la cultura andorrana, com recorda Joan Casas, de la Fundació Crèdit Andorrà.