Els alumnes de l’Institut de Música sedueixen a l’Ordino Clàssic

Els alumnes de l’Institut de Música sedueixen a l’Ordino Clàssic

Els alumnes d’entre 10 i 17 anys de l’Institut de Música del comú d’Andorra la Vella han estat els protagonistes aquest dissabte d’un concert als apartments Annapurna d’Ansalonga, emmarcat en la proposta ‘Música a la tassa’, del Festival Ordino Clàssic, que organitza el comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà.

En total han etat una vintena els estudiants, de les aules de corda, vent i acordió. Han mostrat al públic assistent el resultats de més de quatre mesos d’assajos, amb un repertori que ha anat des del barroc a la música contemporània.

El concertino director, Jordi Albelda, ha destacat que als músics els feia “molta il·lusió” poder fer aquesta actuació per poder demostrar el treball que han estat fent des del mes de setembre. De fet, ha qualificat com de “molt positiva” la iniciativa que els joves músics tinguin un espai en el festival ordinenc ja que, d’aquesta manera, poden participar de manera activa en els actes culturals i tenen, així, una plataforma per poder-se expressar.

El recital ha començat amb la ‘Suite Old-Bachelor’, de Henry Purcell, i ha continuat amb el primer moviment del ‘Concert de La Menor’, d’Antonio Vivaldi. La tercera peça que s’ha interpretat ha estat les ‘Miniatures’, de Wolfgang Amadeus Mozart, i tot seguit l’’Andante festivo’, de Jean Sibelius; la ‘Suite del dia’, d’Hilary Burgoyne, i la ‘Suite Celta’, de Joan Alfaras. El concert s’ha tancat amb el tema ‘Amélie’, de Yann Tiersen.