El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà ofereixen el darrer concert familiar del projecte educatiu 2017

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, tanquen el projecte educatiu que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família. El dissabte 25 de novembre, a les 11 h i a les 12 hores, a la sala Prat del Roure d’Escaldes-Engordany, serà el torn de la darrera proposta de la temporada, amb Pintamúsica!, d’Únics Produccions.

Segons els responsables de la companyia “un quadre blanc, quatre colors, i música clàssica en directe són els ingredients principals d’aquesta experiència creativa per a nadons i els seus acompanyants. Tres músics, actors i cantants, són els encarregats de guiar-nos en aquest recorregut a través de les estacions de l’any on, per cada època, tenim un color, una cançó i uns instruments. De fons d’escenari, una adaptació del quadre Dona i ocells en la nit de Joan Miró es va omplint a mesura que avancem en el viatge. Primer arriba la tardor, cauen les fulles, els arbres es despullen i el roig és el color que comença a omplir el quadre. De la tardor passem a l’hivern, es congelen les galtes i ens calen barrets, bufandes i guants. El blau és el color que ens cal per a aquesta estació tan freda. Amb la primavera tornen les pluges i gràcies a elles el paisatge es posa ben verd. I finalment arriba l’estiu amb el groc de la calor, i ens apropem al mar per sentir el soroll de les onades i completar el quadre. Això és Pintamúsica!: un viatge sensorial per escoltar, mirar, i crear”.

El concert té una durada de trenta-cinc minuts, i està dirigit als nadons de 0 a 3 anys.

El dia 13 de novembre es posen a la venda les entrades del darrer espectacle a www.onca.ad, a 3 € per localitat (venda anticipada) i 5 € per localitat (dia del concert) i és gratuït per a infants menors de 12 mesos.

QUART CONCERT FAMILIAR

Dissabte 25 de novembre a les 11 h i a les 12 hores

Sala Prat del Roure d’Escaldes-Engordany

Venda d’entrades a partir del 13/11/17 a www.onca.ad