El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà inicien el projecte educatiu 2019

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, inicien una nova edició del projecte educatiu que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família.

El primer concert familiar a càrrec de Hits i el seu espectacle Concert per a nadons, es durà a terme el dissabte 9 de febrer amb tres sessions de 35’ de durada, a les 10.30 h, 11.30 h i 12.30 h, a l’escenari del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany. Segons els responsables de l’espectacle “és un concert-descoberta on aproparem els més petits a nous ritmes i sons; i on també els descobrirem una banda formada per quatre multi instrumentistes. Un concert que serà un espai participatiu on no hi ha cap norma si del que es tracta és d’escoltar, cantar i ballar”. El concert es base en el hit. Què és un hit? De Mozart a Pulp, d’Amy Winehouse a Bob Marley, de Nirvana a Police o U2. Una cançó que arriba a la teva vida per quedar-s’hi. Un tema que no pots parar de sentir dins el teu cap només escoltant-lo una vegada. Una cançó que enganxa. Una tornada que no et pots treure del cap. Els nens i nenes tenen una sensibilitat especial per la música i detecten quan una cançó és un hit igual que ho fem els adults. Automàticament, si la música els agrada, es posen a ballar i se’ls il·lumina la cara”. L’actuació es recomana als nadons i infants de 0 a 3 anys. http://www.hitsnadons.com/

El dia 28 de gener es posen a la venda les entrades de l’espectacle al web www.onca.ad, a 3 € per localitat (venda anticipada) i 5 € per localitat (dia del concert). El concert és gratuït pels infants menors de 12 mesos.

La Fundació ONCA compta amb la col·laboració del comú d’Escaldes-Engordany.

Properament, es presentarà la resta d’espectacles del projecte educatiu 2019.

PRIMER CONCERT FAMILIAR

Dissabte 9 de febrer, a les 10.30 h, 11.30 i 12.30 h

Venda d’entrades a partir del 28/01/19 a www.onca.ad

Per a més informació: telèfon 88 88 80

Hits

Concert per a nadons

Concert familiar per a nadons i infants de 0 a 3 anys.