El desè Saló de la gent gran difon l’oferta que el col·lectiu té al seu abast

La desena edició del Saló de la gent gran que s’ha celebrat aquest dijous a la sala del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany ha registrat prop d’un miler de persones que han pres part en les diferents propostes que s’hi han celebrat al llarg de la jornada. El saló és una iniciativa del comú d’Escaldes-Engordany i la Fundació Crèdit Andorrà. Un total de 22 estands han ofert una desena d’activitats, entre les quals una desfilada de moda en què els models han estat persones jubilades. La consellera de Gent Gran del comú d’Escaldes-Engordany, Sandra Tomàs, ha explicat que l’objectiu del saló ha estat oferir productes i activitats de l’interès dels padrins, amb la finalitat que siguin el més dinàmics possible. Al llarg de la jornada el saló ha estat un aparador de propostes (com per exemple les de L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà) i productes que la gent gran tenen al seu abast i que els pot ajudar a millorar la seva qualitat de vida.