Quan circulem per la ciutat hem de tenir en compte algunes mesures de seguretat, així com extremar les precaucions tant si anem a peu com en cotxe per tal d’evitar possibles accidents. El nou capítol del programa ‘A la vostra salut’ de la Fundació Crèdit Andorrà recomana algunes eines perquè la gent gran pugui circular amb llibertat i seguretat, i demana col•laboració ciutadana perquè la seguretat viària és cosa de tots.
‘A la vostra salut’ és una proposta de la Fundació Crèdit Andorrà per fomentar els hàbits saludables. Un programa divulgatiu destinat a tots els públics on es donaran consells fàcils d’incorporar al dia a dia i relacionats amb l’alimentació, la salut, l’activitat física o l’actitud personal. Entre els temes que s’abordaran hi ha aspectes com els beneficis de menjar en família, l’alimentació equilibrada, la dieta dels esportistes, consells per millorar la salut postural, el colesterol, les al·lèrgies o la precaució amb el sol. També es donaran recomanacions per moure’s cada dia, per a la pràctica de l’esquí, per mantenir en equilibri el cos i la ment o per envellir de manera saludable.

Tornar a la galeria

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca