Cinc joves músics enceten el cicle ‘Música a la tassa’

Cinc joves músics enceten el cicle ‘Música a la tassa’

La Fundació Crèdit Andorrà i el Comú d’Ordino han ofert aquest dissabte a la tarda el primer dels concerts del cicle Música a la tassa, emmarcat a l’ORDINO CLÀSSIC. Els joves violoncel·listes Arnau Gallardo, Paula González d’Alaiza, Milena Tena i Ausiàs Rodríguez i l’acordionista Gautier Blanchard han estat els encarregats d’encetar aquest cicle que vol ser alhora una proposta que “apropi la música a escenaris diferents” i una plataforma per als joves intèrprets, tal com ha comentat el director artístic del festival, Josep Martínez Reinoso.

Els quatre joves estudien a l’Insitut de Música d’Andorra la Vella i han ofert al públic Romance, de Georg Goltermann i Asleep i Loving, dues adaptacions que ha fet Jordi Coll de les peces d’Astor Piazzolla. L’actuació ha tingut lloc a l’hotel Antic de la Cortinada i els assistents han pogut gaudir d’un berenar de xocolata calenta i melindros.

Martínez Reinoso ha destacat que a banda de portar música a “llocs on normalment no la trobaries”, com poden ser hotels i arribar d’aquesta manera també als turistes, també es vol que els alumnes puguin compartir cartellera amb els grans noms que passaran al llarg dels mesos d’hivern pel festival ORDINO CLÀSSIC. El cicle Música a la tassa continuarà el dissabte 12 de gener als apartaments Annapurna d’Ansalonga i el 2 de març a l’aparthotel la Tulipa d’Arans.