Xerrada sobre pagaments per internet a L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà

Xerrada sobre pagaments per internet a L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà

Els usuaris de L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà s’han apropat aquest dijous al comerç i el pagament en línia, gràcies a la xerrada que els han ofert Lluís Prieto i Sandra Sancho, de l’equip de transformació digital de Crèdit Andorrà. Els dos experts han explicat els passos a seguir des que es troba un producte fins que es compra i també el posterior enviament. A través d’aquesta ponència han volgut incidir en un missatge de “confiança” cap a aquests pagament a través d’internet, recordant que cada vegada hi ha més eines perquè es faci amb una major seguretat.

D’aquesta manera, Prieto insisteix en el fet que en els darrers anys tot aquest món del comerç en línia “ha canviat moltíssim” i avui en dia “el nivell de seguretat és molt elevat”.

En la xerrada els dos treballadors de l’entitat han explicat a una vintena de persones que a banda de la seguretat que ofereixen totes les pàgines que es dediquen al comerç en línia, des de l’entitat també s’ofereix certes mesures, com el comerç electrònic segur, en què per exemple quan es fa una compra el client rep un SMS d’alerta previ, per verificar que realment la persona que fa el pagament és la propietària de la targeta.

Els portals que es dediquen a la venda a través d’internet estan molt protegits i, a més, el nivell de seguretat dels comerços que a Andorra també fan aquesta venda en línia és “molt alt”, tal com ha assegurat l’expert que ha afegit que això és així no només perquè els clients ho exigeixen sinó perquè ells també s’ho imposen.