Vika Kleiman connecta pares i fills a través del joc

Vika Kleiman connecta pares i fills a través del joc

La sala Prat del Roure d’Escaldes-Engordany ha acollit aquest dissabte el taller ‘De granotes, gats i papallones’, dirigida per l’artista Vika Kleiman. Hi han participat al voltant d’una trentena de persones, entre infants i adults. Kleiman ha proposat un joc on s’ha creat un espai intergeneracional a través de la representació corporal d’animals, dels dibuixos, dels colors, de la música i del moviment.

L’artista ha defensat que al llarg de la sessió els pares aconsegueixen sortir del rol de cuidador i els fills del rol de ser cuidats perquè ambdues parts aconsegueixin connectar per generar una fluïdesa en la relació que després es pot extrapolar a nivell social. Kleiman ha defensat que la capacitat de jugar és la que ens permet poder fer front al món en un espai laboral, social o polític.

Aquest mateix taller es repetirà demà a la mateixa hora de dos quarts d’onze fins a dos quart de dotze del matí. El segon dels tallers és obert als infants de 6 a 9 anys acompanyats d’un adult, s’ha desenvolupat aquest dissabte a partir de les dotze del migdia i també es podrà fer demà a la mateixa hora.

Paral·lelament, aquest dissabte a la tarda té lloc un taller exclusiu per als adults. A través de la música, l’expressió corporal i la plàstica, Kleiman té com a objectiu que els participants es retrobin amb el joc, activitat que es perd en la quotidianitat dels adults.

Els talles s’han organitzat per la Fundació ONCA, emparada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, amb la col·laboració de la Fundació Anna Riera i el comú d’Escaldes-Engordany.