Viatge d’una banda a l’altra de l’Atlàntic amb el so de la guitarra de Luís Alejandro García Pérez

El jove artista canari Luís Alejandro García Pérez ha delectat aquest diumenge al migdia el públic assistent a l’església parroquial d’Ordino amb un concert de guitarra amb diverses peces basades en compositors de Catalunya, Espanya i l’Amèrica Llatina. Sota el nom ‘Llaços sobre l’Atlàntic’, el concert ha començat amb una peça d’Ernesto Lecuona, un músic cubà de remarcable trajectòria les arrels de les quals entronquen amb les illes. A partir d’aquí s’ha iniciat un viatge que fins a la península Ibèrica.

S’han escoltat peces de Miquel Llobert, Antonio Lauro, Joaquín Turina i Antonio Jiménez Manjón.

El concert s’emmarca en la segona mostra a càrrec de joves artistes emergents de l’ORDINO CLÀSSIC, impulsat pel comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà.

Abans d’iniciar el concert Pérez s’ha mostrat molt content d’estar a Andorra perquè el viatge també li ha permès descobrir el Pirineu, una zona geogràfica molt allunyada d’on viu i va néixer i que encara no havia pogut visitar.

La seva afició per la música va començar quan només tenia quatre anys. A partir dels quinze anys ja va començar a rebre premis i distintius. “M’agradaria poder seguir creixent per poder tenir una regularitat i visibilitat amb la feina que faig”, ha manifestat. Pérez ha repetit concert aquest mateix diumenge a la tarda a la Fada Ignorant.