Tudo’s Band porta grans clàssics del pop-rock al Prat del Roure d’Escaldes-Engordany

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, ha ofert al llarg d’aquesta setmana cinc concerts en el marc del Cicle ON-CARRER, a Escaldes-Engordany. Els encarregats de posar el punt final a la parada del cicle a la parròquia escaldenca han estat Tudo’s Band, integrada per Guillem Tudó (veu i saxo), Oriol Tudó (guitarra) i Adrià Tudó (percussió). La banda ha ofert, al Prat del Roure, un repertori centrat en la música pop-rock de grans cantants i grups com Queen, Elvis Presley, Stevie Wonder o George Michael, entre molts altres.

Els germans han optat en aquesta ocasió per una “proposta diferent” de la que sol protagonitzar habitualment Guillem Tudó, més centrada en el jazz. I és que l’entorn en què es feia el concert convidava a fer aquest tipus de repertori, ha reconegut el saxofonista.

Tudo’s Band han estat els encarregats de posar el punt final als concerts que en el marc de l’ON-CARRER han tingut lloc aquesta setmana a Escaldes-Engordany i que van començar dilluns amb DJ John Holt, van continuar dimarts amb Antònies Darkness, dimecres amb Els Pali i dijous amb Teresina Childsongs. La setmana que ve el cicle es clourà a Ordino.