Tornen els tallers de ‘Música i creativitat’ al Servei de Rehabilitació Comunitària d’Adolescents

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, reprèn l’activitat presencial i organitza noves sessions del programa socioeducatiu Música i creativitat iniciat el 2015. El programa vol treballar la utilització de la música com una eina d’inclusió social que permeti explorar nous horitzons i posar a l’abast de tothom la participació artística.

A partir de l’1 de juliol, es realitzaran cinc sessions amb joves del Servei de Rehabilitació Comunitària d’Adolescents (SRCA), dels serveis de Salut Mental del Servei Andorrà d’Atenció Sanitària. Joan Hernández, coordinador del programa social de la Fundació ONCA, serà l’encarregat de liderar-les i es duran a terme cada dimecres a les 11 hores a les dependències del servei. L’activitat finalitzarà el dimecres 29 de juliol.

Segons Hernández, “a demanda del SRCA, des de la Fundació ONCA hem volgut donar-hi resposta i provar de restablir una certa normalitat amb les activitats presencials. Durant el confinament, a través de la campanya L’ONCA AMB TU, hem mantingut una relació setmanal amb els diferents col·lectius socials. Pensem que fruit del treball virtual dut a terme durant els tres mesos de confinament, continuem tenint una estreta complicitat amb tots els usuaris. Mostra d’això, ha estat la realització del projecte audiovisual TOTS SOM ONCA, presentat ahir”.