Tallers sobre noves tecnologies, habilitats relacionals i activitat física a L’espai

La Fundació Crèdit Andorrà posa en marxa els tallers sobre noves tecnologies a L’espai. El proper dilluns 5 de novembre començarà el taller de noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) on es treballarà de forma didàctica les noves eines que ofereix Internet per fer gestions i tràmits, comprar en línia o accedir a activitats socials i culturals. L’endemà, el dia 6 de novembre, s’iniciarà el taller de xarxes socials amb tauleta mòbil.

El mateix dilluns dia 5 comença una altra de les novetats d’aquesta temporada, el taller d’habilitats socials. Una activitat pensada per millorar la capacitat de relacionar-se i comunicar-se amb els altres, així com per afavorir les relacions interpersonals i participatives.

Les activitats de L’espai per al mes de novembre també contemplen unes sessions d’activitat física i relaxació en les quals es treballarà la flexibilitat, la força, l’equilibri i la coordinació mitjançant exercicis actius combinats amb la respiració i la relaxació.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon al 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.