Taller sobre els llegums a L’espai

Taller sobre els llegums a L’espai

L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà ha acollit aquest dimarts 27 de febrer un taller sobre els llegums. Una vintena de persones han pogut aprendre quines són les seves propietats, com es poden conservar, cuinar o digerir millor, entre d’altres aspectes, de la mà de la dietista Imma Mañà. Així, entre d’altres, els ha recomanat que en consumeixin entre dos o tres cops per setmana, sempre i quan no tinguin un problema de salut que no faci recomanable aquesta ingesta.

Mañà ha explicat als assistents al taller que els llegums es poden combinar amb molts altres aliments, com per exemple amb arròs o peix, i que d’aquesta manera es pot fer plat únic. La dietista també ha parlat sobre les diferents maneres en què es pot trobar soja al mercat. El taller ha conclòs amb un tast en què els participants han pogut veure diferents maneres de presentar els llegums. Així, per exemple, han tastat uns creps fets amb farina de cigrons.

El taller s’emmarcava en el programa d’activitats que la Fundació Crèdit Andorrà organitza amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres.