Taller de la Fundació ONCA per aprofundir en les limitacions i els sentits

La Fundació ONCA, emparada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, ha organitzat aquest cap de setmana del 2 i 3 de juny, el tercer taller formatiu de la temporada 2018, titulat Amb tots els sentits, sota la direcció de Joan Hernández. Tractar “el tema de les limitacions, conèixer-se millor dins el treball en grup, com es funciona dins el grup i que es modifiqui una activitat amb una cosa inesperada”, és l’objectiu del taller, que ha tingut una “bona acollida” entre els adults, arribant al màxim de 15 places que s’oferien, i que s’ha ofert també per a infants i joves.

Hernández ha destacat que la voluntat és que els participants acabin coneixent-se “millor amb un treball amb un grup” (de persones) que no coneixen i “què els ha passat” quan han hagut de fer front a una activitat que pensaven que podrien fer sense cap problema, quan s’hi ha afegit un obstacle. En definitiva, es tracta de prendre consciència de la importància dels sentits.

El responsable del taller ha explicat que és un formació a mida, que ha creat per a la Fundació ONCA tenint en compte la seva experiència com a professor de teatre i com a “persona que forma part del procés creatiu” amb col·lectius en risc d’exclusió social. D’aquesta manera, ha intentat “ajuntar aquests dos mons” per treballar les limitacions. En aquesta formació hi han col·laborat la Fundació Anna Riera i el comú de Sant Julià de Lòria. El darrer taller de la temporada serà a l’octubre i anirà a càrrec d’Anna Vega que oferirà Música en família, nadons i gestants.