1150x280 RSC v3

Creand Fundació es va constituir el 15 de desembre de 1987 amb la creació d’un programa de beques pensades per oferir, als joves del país, la possibilitat de formar-se i fer front a l’evolució de l’economia andorrana. Des de llavors, Creand Fundació ha anat creixent fins a esdevenir una de les principals fundacions privades del país, tant en nombre de programes que desenvolupa com en recursos que hi destina.

Creand Fundació actua en tres àmbits: el social, el cultural i l’educatiu. En cadascun d’aquets camps es duen a terme diferents activitats que pretenen ajudar a les persones perquètinguin una millor qualitat de vida i un desenvolupament personal

Publicacions

Image portada

Memòria d’activitats de Creand Fundació 2022