La Fundació Crèdit Andorrà es va constituir el 15 de desembre de 1987 amb la creació d’un programa de beques pensades per oferir, als joves del país, la possibilitat de formar-se i fer front a l’evolució de l’economia andorrana. Des de llavors, l’àmbit de la Fundació s’ha anat ampliant progressivament fins a incorporar entre els seus projectes la promoció d’activitats que responguin a les necessitats socials del territori.

Actualment, la Fundació Crèdit Andorrà ha esdevingut la principal fundació privada del país, tant en nombre de programes desenvolupats com de recursos destinats. En aquests moments, duu a terme un ampli ventall d’activitats dividides en tres grans àmbits temàtics: l’educació, els programes socials i la cultura.

De la mateixa manera, promou i organitza bona part de les iniciatives de responsabilitat social de Crèdit Andorrà, una entitat financera amb serveis de banca universal i un tracte personalitzat que gaudeix d’unes elevades ràtios de solvència.

Et pot interessar

Publicacions

Memòria d'activitats 2018

Memòria d’activitats de la Fundació Crèdit Andorrà 2018

Memòria d'activitats de la Fundació Crèdit Andorrà 2018

Pares, fills i desordres alimentaris: el diàleg és possible

Guia transtorns alimentaris

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca