ORDINO CLÀSSIC es veu obligat a cancel·lar el concert ‘Un concert de conte’ d’aquest dissabte 4 de desembre a causa de la situació actual de la pandèmia

Per motius de seguretat i responsabilitat vistes les noves mesures excepcionals adoptades pel Govern per frenar els contagis de la Covid-19, el Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà cancel·len el concert Un concert de conte.

El desig de preservar la salut del públic, que en aquest concert era majoritàriament infantil, dels artistes i dels organitzadors, vista la situació actual de la pandèmia, han estat els motius que ens han portat a prendre aquesta dura decisió.

Una decisió que ens entristeix, però trobem que és la decisió que la situació requereix. Això no ens impedeix agrair als artistes, a l’equip humà del festival, al públic i a tots el seu suport i comprensió.

Es retornarà l’import de les entrades a tots els espectadors que n’havien adquirit abans de finals de desembre.