Ordino Clàssic celebrarà un segon Concert de Cap d’Any perquè més persones puguin gaudir de la cita davant les limitacions d’aforament

L’esdeveniment tindrà lloc el 3 de gener, a les 12 hores, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino

Les entrades es podran adquirir a partir de demà, a les 9 hores, al web www.ordinoclassic.ad/entrades i a l’Oficina de Turisme d’Ordino

El Concert de Cap d’Any, enguany sota el nom Desitjos per al nou any, se celebrarà de nou el dia 3 de gener. La Fundació Crèdit Andorrà i el Comú d’Ordino, com a organitzadors d’Ordino Clàssic, han decidit repetir el tradicional concert, ja que les entrades per a la cita de l’1 de gener es van exhaurir només dos dies després de sortir a la venda per les limitacions d’aforament a causa de la crisi sanitària.

D’aquesta manera, l’organització dona resposta a la demanda del públic i permet a més persones gaudir del Concert de Cap d’Any, que se celebrarà de nou diumenge 3 de gener, a les 12 hores, a l’Auditori Nacional d’Andorra, a Ordino. Les entrades es podran adquirir a partir de demà, a les 9 hores, a la pàgina web d’Ordino Clàssic: www.ordinoclassic.ad/entrades i a l’Oficina de Turisme d’Ordino, per un preu de 25€.

Són les primeres hores d’un any que comença. Un any ple de bons propòsits i, aquest especialment, farcit de bons desitjos. Els músics han arribat i uns amfitrions molt especials els donen la benvinguda perquè omplin l’espai d’elegants sonoritats dignes d’un saló vienès de temps passats. Strauss, Txaikovski, Puccini o Mascagni, i els clàssics més populars, com Beethoven, Schubert o Mendelssohn, compartiran escena amb el toc de modernitat impressionista de Debussy.

Tot un plaer per als sentits més refinats, en una vetllada màgica per reconèixer les grans melodies que ens han acompanyat durant més de cent anys. Música. Música per abraçar l’esperança, l’optimisme i els millors desitjos per a l’any nou.

Amb aquesta nova cita, Ordino Clàssic continua reivindicant la importància de preservar la cultura en la difícil situació que està travessant la societat a causa de la crisi sanitària provocada per la Covid-19.

Llistat de bons propòsits per a l’any nou

Tingues coratge

Giacomo Puccini (1858-1924) – Nessun Dorma de l’òpera de Turandot

Aprèn alguna cosa nova cada dia