Nou termini per sol·licitar les beques d’excel·lència per a estudis de postgrau a l’estranger de la Fundació Crèdit Andorrà

La Fundació Crèdit Andorrà amplia fins al dia 27 de juliol el termini per sol·licitar les beques d’excel·lència per a estudis de màster a l’estranger. Aquesta mesura excepcional s’ha pres perquè els estudiants interessats a sol·licitar les beques puguin gestionar la documentació necessària amb les universitats, ja que fins ara molts dels tràmits administratius s’han vist afectats per les mesures aplicades per la crisi sanitària.

Les bases de la convocatòria de beques, juntament amb el formulari de sol·licitud, estan a disposició dels candidats a la web de la Fundació: www.fundaciocreditandorra.ad. Les candidatures s’han de presentar abans del dia 27 de juliol, a les 13 h, a la Fundació Crèdit Andorrà (Av. Meritxell, 80, edifici Crèdit Centre, Andorra la Vella, telèfon 88 88 80).

La Fundació Crèdit Andorrà va crear el programa de beques per oferir un suport decidit a l’educació, i els programes formatius han tingut sempre un espai rellevant en les seves línies de treball. En aquest sentit, la Fundació manté la voluntat d’estar a prop dels joves que volen completar la seva formació acadèmica amb estudis de postgrau i adequa les seves iniciatives a les noves necessitats que van sorgint.

Des dels inicis del programa de beques l’any 1988, la Fundació Crèdit Andorrà ha concedit més de 200 ajuts, que representen més de 5 milions d’euros d’inversió en la formació dels joves.