Northern Cellos omple l’Auditori Nacional en una nova cita d’Ordino Clàssic

El concert, Let’s Rock, Let’s Dance…Let’s Cello!, a càrrec dels Northern Cellos, ha omplert aquest divendres l’Auditori Nacional d’Andorra en el marc de la cinquena edició d’Ordino Clàssic, organitzat pel Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà. La formació, protagonitzada per quatre joves músics catalans, ha ofert al públic un espectacle fresc i innovador que ha repassat des de les obres més conegudes de la història de la música del cinema fins a grans èxits d’estils variats que van del pop al rock passant pel metal i el dance. “Fem música per tots els públics” avançava la violocel·lista Anna Caner just abans de començar l’actuació. “Els violoncels elèctrics ens donen més possibilitats que els acústics, ja que els sistemes de ‘pedaleres’ ens ofereixen diferents distorsions i efectes per aconseguir el timbre del tema que estem tocant” explicava.

Avui, de fet, era la primera vegada que els quatre membres de Northern Cellos actuaven a Andorra i, més concretament, fora de l’estat espanyol. “Estem molt il·lusionats i contents d’estar aquí. Celebrem que Ordino Clàssic hagi comptat amb una proposta diferent com la nostra pel seu festival” assegurava Caner mentre afegia que, a poc a poc, el públic es va animant a seguir les seves actuacions. “Ara que ja hem rodat una mica, tenim més gent que ens segueix”, destacava.

El d’aquest divendres era el tercer concert d’una programació que es va iniciar el 23 d’octubre amb una audició protagonitzada pels Violoncel·listes de Barcelona i que finalitzarà el pròxim 1 de gener amb Passions vieneses, una particular versió del concert d’Any Nou a Viena que, a càrrec de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra dirigida per Albert Gumí, serà l’encarregada de tancar la cinquena edició d’Ordino Clàssic donant la benvinguda a l’any 2023 amb les millors composicions de la nissaga Strauss.