Miguel Poveda omple l’Auditori Nacional amb l’espectacle ‘Íntimo’

El 35è Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà, ha arrencat aquest divendres 6 d’octubre amb el concert del cantant Miguel Poveda, acompanyat del guitarrista Jesús Guerrero i el percussionista Paquito González. L’artista ha portat a l’escenari Íntimo, un espectacle amb el qual està de gira des del 2014 i que suposa un recorregut no només pel flamenc, sinó també per la copla i la poesia. El públic ha pogut viure un concert ple de sentiment i en què els grans poetes com Federico García Lorca o Miguel Hernández hi han estat presents. L’Auditori Nacional s’ha omplert per veure el cantant, que ha exhaurit les entrades.

La programació continuarà la setmana vinent, divendres, amb Candy Dulfer. El concert serà també a l’Auditori Nacional a partir de les 21 hores. Completen el programa el musical ‘Alícia al país de les meravelles’ (15 d’octubre), Record a Narciso Yepes i a la seva guitarra (20 d’octubre) i el Trío Desconcierto, que actuaran a l’església parroquial d’Ordino el 22 d’octubre.