Miguel Poveda inaugura el 35è Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà

El 35è Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà iniciarà l’edició d’aquest any amb l’actuació del cantaor Miguel Poveda, que presentarà Íntimo, un espectacle basat en un recorregut pel flamenc, la copla i la poesia, en la qual l’artista transmet passió i excel·lència a través d’odes de grans poetes com Federico García Lorca o Miguel Hernández.

La direcció musical estarà a mans de Joan Albert Amargós, gràcies al qual Poveda interpreta un seguit de poemes i una part flamenca més exigent i amb gran entrega interpretativa i vocal. També comptarà amb la presència i talent del guitarrista Jesús Guerrero i el percussionista Paquito González, dues grans figures del panorama musical actual. Tot això farà possible que sigui un concert dinàmic i emotiu.

Aquest concert, organitzat pel Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà, és una cita imprescindible amb el flamenc i tindrà lloc el divendres 6 d’octubre, a les 21 hores, a l’Auditori Nacional d’Andorra.

Venda d’entrades: www.festivalnarcisoyepes.ad

AUDITORI NACIONAL D’ANDORRA
    •    Miguel Poveda

•    Candy Dulfer