Los Secretos ofereixen el segon dels concerts de l’Ordino Clàssic

L’Auditori Nacional d’Andorra ha acollit aquest divendres a la nit el segon dels concerts emmarcats en l’Ordino Clàssic, la cita impulsada pel comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà. Los Secretos han pujat dalt l’escenari per oferir temes mítics de la banda com Déjame, Pero a tu lado o La calle del olvido.

A més de repassar els seus temes més emblemàtics, la banda ha ofert al públic assistent, que ha omplert l’auditori, cançons més noves en un format de sextet elèctric. Precisament aquest format ha permès als músics oferir el millor repertori de la banda gràcies a les guitarres d’Álvaro Urquijo i Ramón Arroyo, el baix de Juanjo Ramos, el piano de Jesús Redondo, la bateria de Santi Fernández i la nova incorporació de Txetxu Altube.

Després de més de quaranta anys d’història el grup continua fidel al seu estil country i rock que ha fet vibrar els seus fans. La formació porta quatre dècades dalt els escenaris i continua oferint gires com la que aquest divendres a la nit ha fet parada a Ordino. I és que tal com comenta Álvaro Urquijo, líder de la banda i membre fundador, “en un moment tan important com el d’ara, després del que hem viscut, volem reivindicar la necessitat de seguir sempre endavant i no deixar-nos vèncer pels obstacles, i oferir la nostra música com una eina realment útil i a l’abast del públic”.

L’Ordino Clàssic continuarà al mes de novembre amb l’actuació a càrrec de Northern Cellos amb el concert Let’s Rock, Let’s Dance… Let’s Cello!. Serà el dia 25 a les nou de la nit a l’Auditori Nacional. Ja al desembre es podrà gaudir d’un sextet de violoncels de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra amb Un concert de conte, que s’oferirà el dia 18 a les dotze del migdia, també a l’auditori. I per cloure el cicle, el tradicional Concert de Cap d’Any sota el títol Passions vieneses, una particular història del concert d’Any Nou a Viena, el dia 1 de gener a les set de la tarda.