L’ON-CANÇÓ, seleccionada per ENDERROCK

L’ON-CANÇÓ, seleccionada per ENDERROCK

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, informa que la cançó participativa, l’ON-CANÇÓ – Inventant un després, ha estat seleccionada per formar part de la votació de La millor cançó en confinament, iniciativa de la revista musical, ENDERROCK. Des de l’11 de maig, el video clip compta amb més de 3.000 visualitzacions, el més vist del canal de la Fundació ONCA.

Segons Enderrock, “S’ha fet una selecció de 50 cançons de 50 artistes diferents de parla catalana i d’estils ben diversos. Es busca la millor cançó sobre el tema del confinament, amb música original”. La votació és oberta fins el 31 de maig i es pot realitzar a través de l’enllaç adjunt: http://www.enderrock.cat/noticia/21139/vota/millor/canco/confinament

La composició musical ska-reggae escrita pel comissari artístic de la Fundació ONCA, Albert Gumí ha comptat amb els arranjaments del músic andorrà Santi Casas i hi han participat 27 artistes col·laboradors de la Fundació ONCA, ballarins, músics col·laboradors, entre altres.

ON-CANÇÓ – Inventant un després
Composició i clarinet: Albert Gumí
Arranjaments, veu i orgue: Santi Casas
Violins: Àlex Arajol, Pere Bardagí, Gerard Claret, Sergi Claret, Jordi Coll i Clàudia Farrés
Violes: Anna Aldomà, Josep Bracero i Joan Fèlix
Violoncels: Carolina Bartumeu, Jordi Claret, Mireia Planas i Sylvie Reverdy
Contrabaix: Mario Lisarde
Acordió: Pilar Planavila
Gralla: Ivan Caro
Guitarres: Joan Hernández i Carlos Lozano
Baix: Gil Blasi
Cor: Teresa Areny, Ivan Caro, Joan Hernández, Albert Gumí, Pilar Planavila, i Mònica Vega
Ballarins: Pauline Da Costa, Toni Mestre, Marta Moran i Verònica Pérez
Participants lletra: Agenda.ad, Albert, Anna, Ares, Belen, Cristina, Eva, Joan, Joan Lluís, Jordi, Imma, Maria José, Marisa, Marta, Ramon, Ruben, Samantha, Xavier i Vero.

Vídeo:
Producció vídeo: Hexagon Media Solucions