En agraïment a una vida dedicada al treball i a la contribució al creixement del país, a Creand Fundació destinem una bona part dels esforços a la gent gran, a qui oferim un ampli ventall d’activitats perquè es mantinguin actius i participin de totes les oportunitats que ofereixen la societat del coneixement i les noves tecnologies.

Amb aquest objectiu hem creat L’espai, un centre social d’activitats i formació exclusiu per a la gent gran on s’imparteixen els diferents cursos, tallers i xerrades que els proposem.

Amb la ferma voluntat de donar suport a les persones que es troben en aquesta etapa de la vida, posem en marxa diferents programes que cobreixen expectatives com la formació i l’aprofundiment en aspectes de la vida quotidiana, el conreu de la cultura i la inserció d’aquest col·lectiu en la societat.

Accedeix a la plataforma de formació virtual de L’espai

Accedeix al l’Aula Virtual de L’espai

Accedeix al blog de L’espai