1150x280 social ok

Des de Creand Fundació treballem per explorar cada dia noves vies per ajudar la població a aconseguir una millor qualitat de vida.

En aquest sentit, dediquem una atenció especial a les persones amb malalties de gran impacte social, i a través del programa ‘La salut al dia’ organitzem conferències i tallers i elaborem material divulgatiu per donar suport tant als malalts com a les persones del seu entorn, com també per sensibilitzar la societat.

El nexe comú de totes aquestes activitats és el servei a les persones i vetllar pel benestar comú. Per fer-ho, col·laborem estretament amb les diferents associacions d’afectats, les quals coneixen de prop la realitat.

Recerca en matèria de limfomes i leucèmies

Creand Fundació, el Servei Andorrà d’Atenció Sanitària (SAAS) i la Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica han signat un acord de col·laboració amb l’objectiu de facilitar la recerca en matèria de limfomes i leucèmies. La tasca de recerca permet seguir avançant en la precisió del diagnòstic, la qual cosa possibilita una progressiva personalització dels tractaments que es tradueix en millors pronòstics.

Àmbits d'actuació dins del programa "La salut al dia":

• Alzheimer
  • Càncer
  • Celiaquia
  • Esclerosi Múltiple
  • Fibromiàlgia i Síndrome de Fatiga Crònica
  • Hàbits saludables
  • Malalties cròniques
  • Malalties mentals
  • Parkinson
  • Prevenció per a joves i adolescents